loading...
جوک
محمد رضا باقری بازدید : 21 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه

منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند

یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!

.

.

.

من از بچگی 1ستاره رو نشون کردم تو آسمون

میگفتم این ستاره منه وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست :) )

.

.

.

.

بابام رفته مسافرت، هر شب ساعت ۲ اس ام اس می زنه بهم:

پاشو کولر رو خاموش کن!

.

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

آقا من موندم چرا همیشه عکس ده نفر برتر کنکور رو تلوزیون نشون میده

باور کنید ده نفر آخر شدن سختر از اونه

مسئولین کجایید !؟

.

.

.

.

تو فکرم یه نمایشگاه بزنم

نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بذارم !

.

.

.

دقت کردین !؟

زیباترین حالت یخچال وقتیه که الویه توش داره !

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 1,196