loading...
جوک
محمد رضا باقری بازدید : 9 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

یه روز مونده به پایان عمرم، استقلالی می شم

تا وقتی از دنیا رفتم، یه استقلالی از روی زمین کم بشه نه یه پرسپولیسی!

.

.

.

رفتم مغازه میگم cd دارید؟
میگه خام؟
پ ن پ تنوری باشه با قارچ و پنیر!!!!

.

.

.

چــقد این پسرای فـآمیلمون خـر شانسن:|
واقعن خوش شانسن که من فامیلشونم:| 
هعـی خدا . . کوفتشون شه اصن

.

.

.

مامان بزرگم داشت خاطره خواستگاری شو تعریف میکرد رو کرد به مامانم گفت اشرف یادته بابات امده بود خواستگاریم :|

هیچی دیگه خونه رفت رو هوا منم الان از تو مریخ براتون پست میزارم

.

.

.

دوستان شومام عین من شبا وختی مسواک میکنین

بعدش عین مونگلا تو آیینه به خودتون میخندین؟؟؟؟

یا فقط من این ناهنجاریو دارم؟؟؟؟:دی

.

.

.

مادر بزرگ : نوه گلم ببین تلویزیون چشه ؟ فکر کنم سوخته؟

نوه (مهندس برق) : چشم .....(تلویریون باز می کنه بعد 2 تا 3ساعت ور رفتن)

مادر بزرگ : (یه لیوان شربت میدهه به نوه) درست می شه؟

نوه : نمی دونم دارم نگاه می کنم . عزیز چرا انقدر شربته گرمه؟

مادر بزرگ : نوه گلم یه هفته اس براقامون رفته.

.

.

.

دقت کردين پسراکه وبلاگ ميسازن

توي پروفايلشون شماره موبايلشونم ميزنن!؟!؟!؟

.

.

.

میدونی فرق تو با خوشگلا چیه؟

فقط اینه که تو زشتی!!!!!!!!!

.

.

.

دقت کردین وقتی با دوستتونین میخواین یه چیزی بگین

یادتون میره اونوخ هرچی به مغزتون فشار میارین یادتون نمیاد

حالا تا میرسین خونه یادتون میافته....

لامصب بد دردیه

.

.

.

ناخن گیر تنها چیزیه که تا به امروز تکنولوژی روش اثر نذاشته :|

.

.

.

اعتراف میکنم که یه بار سه تا سگ دنبالم کردن ، وقتی دیدم سرعتشون از من بیشتره و دیر یا زود بهم میرسن !

برگشتم دویدم سمتشون ، اون سه تا هم هنگ کردن ! ترمز زدن با نیم متر خط ترمز ! بعد سه تایی شروع کردن به فرار کردن !

احتمالا پیش خودشون گفتن این دیگه چه خریه ! 

بعد از این واقعه تا مدتها احساس ابهت میکردم

.

.

.

جذابیت و خوش تیپ بودن
هیچ تفاوتی تو زندگی آدم ایجاد نمیکنه ...
مثلا زندگیِ من الان با شماها چه فرقی داره؟؟؟

.

.

.


عرض کنم خدمتتون که یه تیتاپ 100 تومنی داریم،

یه 300 تومنی....

فرقشونم با هم اینه که، 300 تومنیه جلدش بزرگ تره.

.

.

.

فقط یه ضد حال بزنم

فقط یه لحظه عصر روز ۳۱ شهریور رو تصور کنین...

.

.

.

ﺍﯾﻨﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
█████ ████ █████ █████ █████
|: ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ
ﺗﺸﮑﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺻﻠﻦ ﻗﺎﺑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ... 

.

.

.

یه نصیحت میکنم حال کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به هم نخندین بیایین با هم به پسرا بخندیم


دخترا هوامو داشته باشین:/

.

.

.

هویجه با مامانش میره بیرون، تو راه دسشوییش میگیره میگه :مامان، مامان، آب هویج دارم!!!:)))))

.

.

.

یادمه سال دوم دبیرستان که بودیم نزدیک مدرسمون ی هایپر مارکت زدن

با 14 نفر دیگه به یکباره رفتیم داخل بعد حالا که نگا کردیم دیدیم جمعا رو هم فقط 100تومن بیشتر

نداریم رفتیم ی لواشک گرفتیم وقتی داشتیم حساب میکردیم فروشنده ی جوری نگامون کرد که

می خواستیم بریم تو افق محو شیم اما متأسفانه افق پر شده بود رفتیم تو عمود محو شدیم 

.

.

.

من معتقدم این آقا پسرایی كه ریششون كامل سبز نشده بیانُ آقایی كنن و ته ریش نذارن
من از همین تریبون ازشون مچكر میشم

.

.

.

این!

نه، این یکی!

نه دیگه این!

خداوکیلی روی این یکی برم دیگه....

من هنگامی که میخوام سوار پله برقی بشم :)))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 1,219