loading...
جوک
محمد رضا باقری بازدید : 10 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

نخوندم اگه خوب بود نظر بدید

 

 

 

همه شبیه هم نیستند! 

برف برای دستهای یخ کرده کودکان روستا نه زیباست نه رمانتیک!
.
.
.
.
.
اگه تونستی بدون اینکه کسی رو لمس کنی عاشقش بشی 

اون موقع می فهمی لـــیـــاقـــت عـــشــــقــــو داری!
.
.
.
.
.
به امید روزی که بتونیم درخت پاستیل بکاریم! :))
.
.
.
.
.
تو اتوبوس موقع حرف زدن با تلفن دور و بریام یه جوری با دقت گوش میکنن که 

بضی وختا حتی تصمیم میگیرم بزنم رو اسپیکر!
.
.
.
.
.
همچین میگن شیر اگه پیرم باشه باز شیره،

انگار شتر وقتی پیر میشه تبدیل به الاغ میشه!
.
.
.
.
.
ناخن گیر تنها چیزیه که تا به امروز تکنولوژی روش اثر نذاشته :|
.
.
.
.
.
داشتیم با مامانم تو پاساژ راه میرفتیم،یهو مامانم هولم داد داشتم با مخ میخوردم زمین! 

میگم چرا اینجوری می کنی؟ میگه قوز نکن!

من : :|

قوز : :|

دخترای بیننده : =)))))))
.
.
.
.
.
امروز دست خط خودمو بردم دارو خونه بهم دارو داد! :))
.
.
.
.
.
یه بارم زنگ زدم خونه دوس دخدرم باباش جواب داد،منم الکی گفتم منزل جعفری؟ 

اومد زرنگی کنه گفت بفرمائید با کی کار داشتید؟!

گفتم مرتیکه دیوث گــ ـــوه میخوری پول نداری تو حسابت چک میکشی 

یا تا ظهر پول میریزی حساب یا دهنتــــــو سرویس میکنم مامور میارم جلبت میکنم!

همینجوری که داد میزدم دیدم میگه عاغا بخدا حواسم نبود 

اشتباه گرفتید منزل جعفری نیس یهو گوشیو قطع کرد‍‍!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)))))))))))

بیخود نیس میگن بهترین دفاع حملست =))
.
.
.
.
.
با يکي آشنا شدم ... پرسيد بچه کجا هستي؟؟؟

گفتم تهران ...

تيغ در آورد رگشو زد .... گفتم آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

... تو آخرين لحظات مرگش گفت

من هميشه آرزو داشتم فداي بچه هاي تهران بشم. :)))

تهراني ها موج مکزيکي با هم اووووووووووووووو
.
.
.
.
.
این هم شد دولت عاخه؟ 

همه تحصیلکرده با مدرک اصل خارجی،همه مودب،همه حموم رفته،

همه لباس مرتب و تمیز،همه با تربیت،همه فیس بوک و توئیتر و شبکه های اجتماعی،

همه خارجی بلد،سوژه از جا بیاریم؟ :))
.
.
.
.
.
ینی اگه فیسبوک و توییتر نبودن 

میشد هنوز دخترارو با پخش کردن عکسشون تهدید کرد مثه قدیما؟ :))
.
.
.
.

داوود بهبودى هميشه جورى سرحاله انگار فردا تعطيله :|
.
.
.
.
.
زمان ما سرسره های آهنى و زنگ زده ی داغ،زخم شدن پا با لبه هاش 

و تهش هم پرتاب شدن رو قلوه سنگهاى پارك بود...

سرسره هاى بچه هاى الان مشقاشونم مينويسه!

والا به غرعان :|
.
.
.
.
.
اينترنت ﺣﻘﻮﻕ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ،ﮐﺎﺵ لااقل ﺑﯿﻤﻪ ﻣﻮﻥ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ!

ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﯾﻢ D:
.
.
.
.
.
الان یه دختره تو فیسبوک ادم کرد،نه عکس داره نه مطلبی تو پروفایلش گذاشته!

2 تا فرندم بیشتر نداره!

ینی کی میتونه باشه این وقته شب؟! :| 
.
.
.
.
.
کسى که اولین بار سوپ رو به عنوان غذا به رسمیت شناخت 

به هیچ وجه درک درستى از گشنگى نداشته !

دیوث :|
.
.
.
.
.
من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم همه ی همسایه هامون مهمون دارن ! :|
.
.
.
.
.
دقت کردین وختی سره کلاس استاد یکی رو ضایع میکنه 

کلی کیف میکنیم و احساس بچه مثبتی بمون دست میده؟ :))
.
.
.
.
.
بچه که بودم مثلن میخواستم واسه خودم فال حافظ بگیریم،نیت میکردم مثلن معدل این ترمم چند میشه 

یا امتحان فردامو چند میگیرم!!

بعد فال در می اومد به او میرسی یا کسی تورا دوست دارد،یا در عشق ناکامی و از این حرفا! 

منم همیشه با خودم فک میکردم چه ربطی داره؟ 

و حافظ که اینقدر فالش چرت و پرت در میاد مردم چرا اینقدر بهش اعتقاد دارن!!
.
.
.
.
.
ب سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه تا برای همه توضیح ندی حالت داغونه!
.
.
.
.
.
مقایسه مهربونی تير ماهیا با بقیه ماه های سال

مثل مقایسه پورشه با دوچرخه است

یعنی تا این حد ما مهربونیم
.
.
.
.
.
ﺍﻻﻥ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩ:ﺳﻼﻡ ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﻧﺎﻥ ﺑﺨﺮﯼ ؟

ﻣﻨﻢ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ:ﺁﺭﯼ ﭘﺪﺭ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻧﻮﺍ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﺳﺎﻧﺪ 

ﻭ ﺍﺯ ﺷﺎﺗﺮ ﻃﻠﺐﻧﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ

ﭘﺪﺭ ﺍﺯ ﺷﺎﺗﺮ ﭼﻨﺪ ﻋﺪﺩ ﻧﺎﻥ ﻃﻠﺐ ﮐﻨﻢ ؟

ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ:ﭘﺪﺭ ﺳﮓ ﻣﻨﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﮔﺮ ﺟﺮﺃﺕ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﯿﺎ ﺧﻮﻧﻪ

بعدم ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ....با ابلفضل.بدبخت شدم
.
.
.
.
.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻡ طرف apple ﻗﺮﺽ ﻛﺮﺩﻩ که ﻓﻘﻂ ﻋﻜﺲ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ ﺗﻮ ﺁﻳﻴﻨﻪ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻓﻴﺲ ﺑﻮﻙ لایک بخوره!

یکی نیس بگه به چه قیمتی دیوث؟ :|
.
.
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺱ ﺧﻮﺷﮕﻞ و خوش هیکل باشه،

اخلاقش با لواشک و پاستیل و پفک درست میشه!! :))
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻳﻦ ﺭﺍﺑﻄﺘﻮﻥ یه مدت زمان ﻃﻮﻻﻧﻲ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ 

ﻫﺮﺩﻭﺗﻮﻥ ﺳﺎﻋﺖ 11 ﺑﺨﻮﺍبین ﭼﻮﻥ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻓﻘﻂ ﭘﺎﭼﻪ ﮔﻴﺮﻳﻪ :

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 1,221